reklama

"Kde je tvoj chlapec?"

Mohol by mi niekto vysvetlit, preco sa ma jeden bravcovy ksicht pyta: "Co tu robis, uprostred noci, ked mas chlapca!?" A ja mu na to: "Hovno. Co by som tu robila? Ty si ale vtipny!"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Tento chlapec ma dievca. Ale dievca je doma. Lebo aj keby chcelo ist von, nemoze. Len chlapec, bravcova hlava, hrdina, vybral sa von, aby nieco ulovil, zazil, prezil. A mna sa teraz pyta, co robim vonku bez frajera.

Ja: "Srandujes. Nehovorim dobre po grecky, zatial, ale dufam, ze si robis srandu."
On: "Ja si nerobim srandu. Ty mas frajera z Krety, a teraz sedis s kamoskou v bare. On je kde?"
Skoro ma poraza.
"On spi. On nie je debil, aby ma kontroloval."

"On ta nekontroluje?"
Ja: "Robis si srandu, ze?"
"Nerobim."
Ja: "Neverim."
"Co neveris?"
Ja: "Neverim, ze jeden muz moze byt taky kreten ako ty a povedat to, co si povedal."
"????"


Bravcova hlava odchadza.

Reprezentujem Slovensko, akoze vsetko v pohode, mame na Slovensku slobodu vo vztahoch a tak, co ja viem, ako je to naozaj? Ja som sa ju vzdy snazila mat.

Jana Rosíková

Jana Rosíková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vraj "flegmoška" a "fanatička", ktorá rada číta, píše a všetkých presviedča o tom, ako fajn je tam, kde sa jej práve páči najviac... Zoznam autorových rubrík:  GréckoLen tak...

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu