reklama

Kedy konečne???

Tak som tu opäť na prázdninách v mojej krajine a pomaly si zvykám. Aj keď niekedy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Mäsiarstvo, Agios Nikolaos, Kréta, pred mesiacom a vždy rovnako...Vchádzam dnu, mäsiar pozdraví, spýta sa ako sa mám. A nielen preto, že ma pozná. Raz som tam predsa musela prísť prvýkrát. Bolo to rovnaké.

Mäsiar: "Čo ti dám?"

Ja: "Sviečkovú."

Mäsiar: "Ktorú chceš?"

Ja ukážem, ktorú.

Mäsiar: "Niečo ti s ňou urobím? Nakrájam? Naklepem?"

Ja: "Nie, nechaj tak. Ďakujem."

Mäsiar: "Čo ideš robiť?"

Ja: "Steaky."

Mäsiar: "Aha. A nechceš radšej roštenku? To je tiež chutné, a oveľa lacnejšie..."

Mäsiarstvo, Bratislava, Slovensko, dnes. Mäsiar nasratý na život, na to, že má prácu a tak. Po 3 minútach, čo si ma ani nevšimne, sa ho pýtam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Prosím vás, tamten kus, čo vyzerá ako sviečková, je ozaj sviečková?"

Mäsiar jedným okom zazrie na mäso (na mňa vôbec) a zahundre: "Nééé, to je hovädzie zadné..."

"A sviečkovú pravú máte?"

Mäsiar: "Néééé, nemáme asi."

Super, tak diki moc. Aj ma prešla chuť.

Mám v zálohe strašne veľ príkladov nazbieraných za tri týždne, čo som tu. Ale fakt ma prešla chuť. 

Jana Rosíková

Jana Rosíková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vraj "flegmoška" a "fanatička", ktorá rada číta, píše a všetkých presviedča o tom, ako fajn je tam, kde sa jej práve páči najviac... Zoznam autorových rubrík:  GréckoLen tak...

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu