reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Rosíková

Jana Rosíková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vraj "flegmoška" a "fanatička", ktorá rada číta, píše a všetkých presviedča o tom, ako fajn je tam, kde sa jej práve páči najviac... Zoznam autorových rubrík:  GréckoLen tak...

reklama

Len tak...

Foto: Postery a tulipany

Jana Rosíková

Foto: Postery a tulipany

Pohrala som sa s tulipanmi a hviezdami, ktore byvaju na mojej stene. Komu svedcia viac? Neznej Audrey Hepburn ci dablovi Mick Jaggerovi? Posudte sami.

  • 30. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 787x
  • 14
Vyhra zo stavky alebo ako som zahodila 158 eur

Jana Rosíková

Vyhra zo stavky alebo ako som zahodila 158 eur

Vcera sme mali futbalovu navstevu. Prisiel k nam kamarat, aby si spolu s mojim priatelom mohli vychutnat niekolkohodinovy futbalovy maraton. Cely vecer prepinali, stavkovali, popijali. Ja som do seba ladovala syry a spanielsku sunku...

  • 16. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 207x
  • 3
Verim, ze je stale s nami

Jana Rosíková

Verim, ze je stale s nami

Som daleko od domova, a nemozem zapalit sviecku na hroboch ludi, ktori patrili k mojmu zivotu. Spomienky na tych, s ktorymi som nebola casto, a ktori zomreli davno, ked som bola mala, trosicku vybledli. Moj dedko je vsak stale so mnou. Zomrel pred vyse troma rokmi a neprejde takmer jeden den, kedy by som si nanho nespomenula. Spominam na nase prechadzky, ked som bola mala, ako mi kupil kaktus za 5 Sk na Mileticke a ako ma ucil mat rad...

  • 1. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 108x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu