reklama

Si sama? Zapni kurenie...

Posledne dni sa u nas ochladilo, a kedze som zo Slovenska zvyknuta mat v byte pekelne teplo, ked je vonku zima, pomyslela som si, ze je cas zacat kurit. Co som sa vsak vdaka tomu, ze nechcem mat rano po zobudeni v byte 17 stupnov, dozvedela?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Vytah - v nom moj priatel, susedka z piateho a ja. Po zdvorilostne konverzacii typu "Ti kaneis? Kala eisai?" sme presli na temu kurenie.

Ja: "Ty uz par dni zapinas kurenie, co? Prisla zima, co?"

Ona: "Ale nie, este mi nie je zima, to len tak zapinam, aby som mala spolocnost, vies."

Nie, neviem... Tak ahoj, ahojte. Vystupujeme. Hm, divne. Ale mozno to myslela metaforicky a ja si tuto grecku metaforu neviem vysvetlit... 

Den na to, vcera, u priatelovej mamy.

Mama: "Uz zapinas kurenie?"

Ja: "Jasnacka, vecer urcite."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mama: "Ale este ti nie je zima, ze? To len tak pre "spolocnost" zapinas, nie?"

Ja: "Ako prosim? Pre spolocnost?"

Mama: "Aj Katina to tak robi, aby mala spolocnost. A myslela som, ze ked je Nikos prec, tak si to zapnes, aby si mala spolocnost. To sa tak hovori."

Katina je jej kamaratka. Ma fobiu z mikroorganizmov, a ked k nej pridu kamosky babky na navstevu, netaji sa tym, ze potom vydezinfikuje cely byt. Ruky si az po lakte umyva OMOm (prasok na pranie), a preto ich ma az od laktov nahor hnede. Po lakte su uplne snehobiele - hrozny pohlad. Takze, aj tato pani si zapina kurenie, aby jej robilo spolocnost.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zeby som ja bola nejaka divna?

Jana Rosíková

Jana Rosíková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vraj "flegmoška" a "fanatička", ktorá rada číta, píše a všetkých presviedča o tom, ako fajn je tam, kde sa jej práve páči najviac... Zoznam autorových rubrík:  GréckoLen tak...

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu