reklama

Nie si hladna? Tak si len nieco zobni...

Okolo 11 doobedu som sa zastavila pozdravit svokru u nej doma. Prve, co sa ma spytala, ked som vosla do kuchyne (okolo ktorej sa vsetko toci), bolo: "Si hladna?" "Nie , nie, pred chvilou som ranajkovala," vravim jej. "Jaj, skoda, tak si len nieco zobni, aspon trochu! Ved aj tvoja mama hovori, ze by si mohla kludne pribrat!"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Kym som stihla reagovat, zacala na stol nosit nieco na zobnutie. Len trosku. Nie obed. Fazula. Taramosalata. Tuniak. Olivy. Feta. Chlieb.

Obrázok blogu

Zacala som teda jest fazulu, mimochodom veeeelmi chutnu. Svokra sa rozradostila, ze mi chuti a hned mala pocit, ze som na dobrej ceste. Takze k fazuli, taramosalate, tuniakovi, olivam, fete a k chlebu pridala nenapadne vyprazane ryby.

Obrázok blogu

No a kedze sa dovarila aj chorta, mala by som ochutnat, pretoze je velmi zdrava! "Nalej si poriadne oleja a pocitronuj a jedz!" krici svokra cela stastna, ze mi chuti!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Takze som si zobla a pekny den s plnym zaludkom som mala pred sebou... Este teraz som plna a myslim, ze ani vecer na jedlo velmi nepomyslim...

Jana Rosíková

Jana Rosíková

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vraj "flegmoška" a "fanatička", ktorá rada číta, píše a všetkých presviedča o tom, ako fajn je tam, kde sa jej práve páči najviac... Zoznam autorových rubrík:  GréckoLen tak...

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu